身为一个游子在外地求学,最幸福的事莫过于回到自己的家。

在家可以抛弃大部份的烦恼,享受着和朋友们的聚会,品尝着妈妈的美食和见到久别的爱人~
最可惜的是美好的时光总是那么短暂,今天已经是我在家的最后一天,明天就要回subang去了。
我不想面对繁重的课业,我是一个不太喜欢温习的人,这个课程对我来说不简单也为我带来了不少压力。
不过我总不能放弃吧,不能让父母失望,要咬紧牙关撑完最后的两个学期。
在我回去之前,今晚还可以陪美琼看个中秋晚会,总算可以多陪她一些^^
我的好兄弟(原凌)今天应该会抵达大马,他终于回来了,从UK回来。
但是慧苡却在九月三日飞往UK留学了,两年后才回来,应该会超想念她吧。(因为跟她也很要好)
我就写到这里咯~
As a student who study away from hometown, the blissful thing for me is to go back home.
Because I can meet my old friends, taste the dishes cook by mom and meet my sweetheart.
Unfortunately, today is my last day at home, I am going back to subang tomorrow as college reopen on monday.
I am so reluctant to face my study because I am not really a hardworking guy. Seriously, ACCA is not an easy course and it causes a lot of tension.
But I promised myself, I have to finish the last six papers in the remaining 2 semesters, I cannot disappoint my parents so I should never give up~
Before go back to subang, I still manage to accompany my sweetheart to participate the tanglung festival tonight, I hope she enjoy it^^
My bro(yan lin) going to reach M'sia soon, finally he is back from UK.
Hueyyi departed to UK on 3rd sept 2010, gonna miss her a lot. She study there for a period of 2 yrs, what a long time, anything can happen after 2 yrs.
THE END

0 comments:

Post a Comment

我就是我

My photo
I am a very ordinary guy who prefer music!

Pictures

Pictures

光阴似金

抒情小曲

聊天室


ShoutMix chat widget